okay.harini pukul 2ptg nanti nk balik ke muadzam shah yg tercinta..sepatutnya nk balik semalam(ahad) tp sbb tiket bus sumenye dh habis.kwn2 sumenya sudah full kereta.so buat lah cuti sendiri hari isnin ni.lame benor tk naik bus.tp dlm bus mmg bt benda biasa lah.tdo whole journey bgn2 aik dh muadzam.haha.tu mmg sgt best.tp duk dlm bus tu mmg bontot pedih 5jam woo..afta this tk balik lg 2 minggu.so shah alam.im sry tak dpt balik nnt.i'll miss u a lot.hehe.jgn cari org lain okay.love u. hehee.
psycho..hahahha
ReplyDeletenape psycho lak?hahah
ReplyDelete